De data asta mi-a incaput pe mana ceva inedit. Adica nu o #masinaDEsport pe care s-o conduci, ci una in care sa fii condus. Cu alte cuvinte, este genul de masina pe care tu, om bogat, i-o cumperi unuia s-o conduca, in timp ce tu stai in postura de pasager in dreapta spate. Esti dat de gol instantaneu de usa spate care este mai mare decat cea din fata, iar asta demasca unde sta bossu’. Asta e motivul pentru care n-o sa spun ca n-are volan incalzit. Cum ar veni, egoist vorbind, soferul sta la caldura tot timpul tinand motorul pornit si sigur are mainile calde. Iar eu cand termin antrenamentul, sa zicem o alergare pe la Snagov, voi gasi temperatura ideala.

Acum sa vin si sa zic ca e o masina faina, ca ai loc in spate mai ceva ca la Business Class in Boeing 747 sau ca beneficiezi de toata atentia constructorului bavarez este ca si cum dupa ce reusesti cu greu sa agati o tipa faina, la prima intalnire in centrul vechi, ii spui ca are ochi frumosi (ea avand niste ochi de Sandy belle) si decolteu apetisant (ea dand, cu tot cu creme, peste 10000 euro pe operatie) Asa ca o sa evit asta pentru ca este clar ca unei masini pe care platesti mai bine de 120.000 euro + TVA n-are cum sa-i lipseasca vreun detaliu. Chiar si rimelul este aplicat in mod egal pe fiecare geana, asta ca sa pastram analogia.

Revenind la experienta si viata la bordul BMW-ului 740Le, zic ca mi-a placut si am profitat la maxim de opotunitate. Este clar ca o bicicleta nu incape in portbajaj (poate doar demontata), skiurile nici atat, dar cand ai o astfel de masina, echipamentul te asteapta deja la destinatie, rolul masinii fiind doar acela de a te transporta fara sa simti vreo denivelare, iar scaunul sa fie mai comod decat propriul pat. Fotoliul din spate se regleaza pe toate directiile, iar marea majoritate a comenzilor pot fi facute cu ajutorul tabletei integrate in ‘cotiera’ spate. Este atat de usor de umblat cu ea incat fii-miu de nici 6 ani i-a descoperit misterele aproape pe loc. Masina musteste de tehnologie, iar pentru cele peste 2 tone se misca fluent. Are 326 cai daca-i socotim si pe cei furnizati de motorul electric (care e antrenat sa poata face fata la doar 20-25km) Cu mici emotii, tine si-un semi-marathon 🙂

Ca sa nu ma las de formatul ’emisiunii’, o sa enumar chestiile care s-au facut remarcate:

+ spatiu generos pentru toate cele 4 persoane

+ multa gadget-areala care pe mine ma atrage ca un magnet

+ mii de posibilitati de configurare, pornire din cheie, status al masinii pe cheie, etc

+ cand faci febra musculara de nu-ti mai misti mainile si totusi esti nevoit s-o conduci, poti da comenzi facand diverite semne din deget precum dirijorul 🙂

+ confortul pare ca taie din numarul de kilometri pe care-i parcurgi – imi si imaginez cat de repede poti ajunge de la Munchen la Paris

– n-are incalzire in volan, dar cui ii pasa…

– la cat de orientata spre tehnologie este masina asta, parca butoanele alea pe care le stiu de cand eram mic de la un BMW 735 din ’78 al venerabilului domn Melinescu, parca nu e chiar pe gustul meu

 

Verdict: Acum am vazut si eu cum e sa fii putred de bogat si sa ai sofer, chiar daca eu l-am avut pentru doar 4km, iar masina doar pentru un weekend. Este o masina pe care, fara nicio dicutie, nu mi-o permit si nu apartine categoriei sociale din care fac parte, dar m-am simtit la fel de bine ca atunci cand am vizitat pentru prima oara Muzeul Louvre – m-am bucurat, am facut poze, am povestit si altora, am avut grija cu exponatele, singura diferenta e ca pentru BMW 740Le n-a trebui sa platesc bilet.

Drumuri bune!

Alex.

IMG_5013 FullSizeRender FullSizeRender (4) FullSizeRender (3) FullSizeRender (2) FullSizeRender (1) FullSize FullRender


Related posts: