Renault Clio R3 Maxi EVO

Sasiu

  • Tip monococ
  • Roll-bar Matter sudat
Motor

  • Asezat transversat, fata
  • Tip Renault F4R RS – 4 cilindri,
    16 supape – 1998 cc, aspirat
  • Management electronic – Magnetti Marelli
  • Performante: 250CP @ 8,200 rpm,
    247 Nm @ 5,300 rpm
  • Constructor motor: Cupissol, Franta
  • Turatie maxima: 8,600 rpm
Transmisie fata

  • Tip: cutie de viteze cu craboti si 6 rapoarte produsa de Sadev
  • Ambreiaj controlat mecanic
  • Diferential autoblocant
  • Schimbator de viteze cu comanda secventiala, tip joystick
Suspensie

  • Fata: pseudo-McPherson,
    amortizoare Ohlins pe 3 cai
  • Spate: punte fixa,
    amortizoare Ohlins pe 3 cai
Frane

  • Fata: Discuri ventilate, 330 mm (asfalt) 280 mm (macadam), etrieri Brembo cu 4 pistonase
  • Spate: Discuri pline, 274 mm, etrieri Brembo cu un singur pistonas
  • Frana de mana hidraulica
  • Placute de frana Ferodo
Roti

  • Jante de aluminiu 7×17” (asfalt) 6×15” (macadam)
  • Anvelope: Michelin 200/600-17 (asfalt) si Michelin 195/70R15 (macadam)
Dimensiuni, greutati si volume

  • Lungime: 3,991 mm
  • Latime: 1,768 mm
  • Inaltime: 1,480 mm
  • Capacitatea rezervorului de benzina: 55L
  • Greutate minima confrom fisei de omologare FIA: 1,080 kg
  • Greutatea reala configuratie asfat: 1150kg
Combustibil

  • Tip: de pompa, OMV Carrera100
  • Consum: 50% in regim de concurs, 25% in regim de etapa (circulatie deschisa)
Preparator

  • Colina Motors
Echipament de protectie al echipajului

  • OMP

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Go to Top